Dec 20, 2011

A little market, a quene and cake. And hair. And a fridge. And seasonal greetings.

Photobucket
Photobucket
I begyndelsen af december havde de et lille julemarked inde i Parkinson-bygningen.
In the beginning of December they had a little Christmas market inside the Parkinson Building.

Photobucket
Dronning Guinevere er faktisk lidt af en kælling, når Lancelot for det meste bare prøver at gøre hende tilfreds. Her er det Malarys Morte D'Arthur.
Queen Guinevere is actually kind of a bitch when Lancelot is mostly just trying to please her. Here it's in Malory's Morte D'Arthur.

Photobucket
Sådan en fin lille kage. Blev helt OCD-agtig og skar bidderne i firkanter efter farverne, haha.
Such a pretty little cake. Got all OCD-like when I ate it and cut it into colour appropriate squares, haha.

Og til sidst det her billede af mit hår, som jeg tog, inden jeg fik det klippet til over-skulder-længde. Jeg savner lidt at kunne flette det, selvom jeg ikke fortryder det.
And lastly, I took this picture before I just my hair to above shoulder length. I kind of miss braiding it, although I don't regret it at all.
Photobucket


Dette er den sidste af de planlagte indlæg. Hvis alt går efter planen er jeg på vej til København lige nu, så glædelig jul og godt nytår!
This is the last of the planned posts. If everything is going according to plan, I'll be on my way to Copenhagen right now, so have a very merry Christmas and a happy New Year!
Photobucket

No comments:

Post a Comment